Najcześciej zadawane pytania

Przeczytaj zanim zadzwonisz albo napiszesz do nas. Zaoszczędzisz czasu sobie i nam :)

 

1. Co sprzedaje wasz sklep ?

Nasz sklep sprzedaje próbki/odlewki/miniaturki/dekanty perfum.

2. Czy można złożyć reklamację lub dokonać zwrotu ? 

Tak. Klient ma 14 dni na zwrot nieużywanych perfum. Klient zwraca odlewki na swoją odpowiedzialność oraz koszt, ponieważ każdy mógłby sprawdzić zapachy bez ponoszenia żadnych kosztów. 

3. W jakiej pojemności można zamówić perfumy?

W naszej ofercie mamy pojemność 5 i 10ml.

4. Czy elegancki atomizer jest dodatkowo płatny?

Nie. Atomizery są już w cenie odlanych zapachów.

5. Czy można wybrać kolor atomizera?

Tak. Przy składaniu zamówienia są do wyboru kolory : czarny, czerwony , srebrny , niebieski, fioletowy, złoty i różowy.

6. Czy atomizery są jednorazowe?

Nie. Jest możliwość odkręcenia szklanego pojemnika i ponownego napełnienia.

7. Skąd mogę mieć pewność, że odlewane perfumy są oryginalne?

Zachęcamy do sprawdzenia naszych opinii na TrustMate.io lub Facebook

8. Czy każdy może wystawić opinie dla sklepu ? 

Nie. Nasze opinie są wystawione tylko przez klientów zweryfikowanych, którzy rzeczywiście zrobili u nas zakupy. 

9. Dlaczego treść opinii sklepu często się powtarza ? 

Platforma TrustMate.io na której zbieramy opinie sama generuje gotowe sugestie, które często się powtarzają. 

10. Jak rozpoznam jaki zapach jest w danym atomizerze?

Wpisując KOD/NUMER do wyszukiwarki na naszej stronie, w prawym górnym rogu (LUPKA).

11. Dlaczego atomizery są oznaczone KODEM ? 

Zatrudniamy osoby niepełnosprawne, jest im tak dużo łatwiej pracować. 

12. Czy te same perfumy mogą inaczej pachnieć na różnych osobach?

Testuj perfumy na własnej skórze. Zapach reaguje z pH Twojej skóry, przez co na każdym pachną inaczej. Tylko perfumy na ubraniach lub papierku będą pachnieć tak samo.

13. Reformulacja, co to takiego jest ?

To zmiana formuły perfum (receptury lub składu), która sprawia że bywamy zaskoczeni nową odsłoną naszych znanych, lubianych zapachów. Czasami zmiany są subtelne, a czasami wyczuwalne na tyle, że zaczynamy mieć wątpliwości, czy nasze perfumy są oryginalne.

14. Czy jest sprawdzony sposób na przedłużenie trwałości perfum ? 

Tak. Jest sprawdzony sposób na przedłużenie trwałości każdego zapachu. Jeśli jesteś naszym klientem to możesz od nas uzyskać taką informację.

15. Czy perfumy mogą się zepsuć ? 

Tak. Jeśli stwierdzisz iż trafiła Ci się taka sytuacja, prosimy nam to zgłosić/reklamować. Niestety nie jesteśmy w stanie wyłapać każdej takiej sytuacji, pracując przy tak dużej ilości różnych zapachów.

16. Czy prowadzicie sprzedaż na Allegro ? 

Nie, ponieważ są zbyt duże prowizje.

17. Czy można prosić o szybką wysyłkę ? 

Tak. Proszę napisać to w ,,dodatkowe uwagi" podczas składania zamówienia. 

18. Czy wasz sklep posiada punkt stacjonarny ? 

Nie. Nasz sklep jest internetowy. 

19. Czy mogę odebrać osobiście ? 

Tak. Po ówczesnym opłaceniu zamówienia poprzez internet umawiamy się na termin i miejsce obioru.

20. Co jeśli mam więcej pytań?

Napisz do nas na sklep@alepachniesz.pl POSTARAMY SIĘ POMÓC!

Nie znaleziono produktów spełniających podane kryteria.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl