Najcześciej zadawane pytania
Przeczytaj zanim zadzwonisz albo napiszesz do nas. Zaoszczędzisz czasu sobie i nam :)
1. Co sprzedaje wasz sklep ?
Nasz sklep sprzedaje próbki/odlewki/miniaturki/dekanty perfum.
2. Czy można złożyć reklamację lub dokonać zwrotu ?
Tak. Klient ma 14 dni na zwrot nieużywanych perfum. Klient zwraca odlewki na swoją odpowiedzialność oraz koszt, ponieważ każdy mógłby sprawdzić zapachy bez ponoszenia żadnych kosztów.
3. W jakiej pojemności można zamówić perfumy?
W naszej ofercie mamy pojemność 5 i 10ml.
4. Czy elegancki atomizer jest dodatkowo płatny?
Nie. Atomizery są już w cenie odlanych zapachów.
5. Czy można wybrać kolor atomizera?
Tak. Przy składaniu zamówienia są do wyboru kolory : czarny, czerwony , srebrny , niebieski, fioletowy, złoty i różowy.
6. Czy atomizery są jednorazowe?
Nie. Jest możliwość odkręcenia szklanego pojemnika i ponownego napełnienia.
7. Skąd mogę mieć pewność, że odlewane perfumy są oryginalne?
Zachęcamy do sprawdzenia naszych opinii na TrustMate.io lub Facebook.
8. Czy każdy może wystawić opinie dla sklepu ?
Nie. Nasze opinie są wystawione tylko przez klientów zweryfikowanych, którzy rzeczywiście zrobili u nas zakupy.
9. Dlaczego treść opinii sklepu często się powtarza ?
Platforma TrustMate.io na której zbieramy opinie sama generuje gotowe sugestie, które często się powtarzają.
10. Jak rozpoznam jaki zapach jest w danym atomizerze?
Wpisując KOD/NUMER do wyszukiwarki na naszej stronie, w prawym górnym rogu (LUPKA).
11. Dlaczego atomizery są oznaczone KODEM ?
Zatrudniamy osoby niepełnosprawne, jest im tak dużo łatwiej pracować.
12. Czy te same perfumy mogą inaczej pachnieć na różnych osobach?
Testuj perfumy na własnej skórze. Zapach reaguje z pH Twojej skóry, przez co na każdym pachną inaczej. Tylko perfumy na ubraniach lub papierku będą pachnieć tak samo.
13. Reformulacja, co to takiego jest ?
To zmiana formuły perfum (receptury lub składu), która sprawia że bywamy zaskoczeni nową odsłoną naszych znanych, lubianych zapachów. Czasami zmiany są subtelne, a czasami wyczuwalne na tyle, że zaczynamy mieć wątpliwości, czy nasze perfumy są oryginalne.
14. Czy jest sprawdzony sposób na przedłużenie trwałości perfum ?
Tak. Jest sprawdzony sposób na przedłużenie trwałości każdego zapachu. Jeśli jesteś naszym klientem to możesz od nas uzyskać taką informację.
15. Czy perfumy mogą się zepsuć ?
Tak. Jeśli stwierdzisz iż trafiła Ci się taka sytuacja, prosimy nam to zgłosić/reklamować. Niestety nie jesteśmy w stanie wyłapać każdej takiej sytuacji, pracując przy tak dużej ilości różnych zapachów.
16. Czy prowadzicie sprzedaż na Allegro ?
Nie, ponieważ są zbyt duże prowizje.
17. Czy można prosić o szybką wysyłkę ?
Tak. Proszę napisać to w ,,dodatkowe uwagi" podczas składania zamówienia.
18. Czy wasz sklep posiada punkt stacjonarny ?
Nie. Nasz sklep jest internetowy.
19. Czy mogę odebrać osobiście ?
Tak. Po ówczesnym opłaceniu zamówienia poprzez internet umawiamy się na termin i miejsce obioru.
20. Co jeśli mam więcej pytań?
Napisz do nas na sklep@alepachniesz.pl POSTARAMY SIĘ POMÓC!
Nie znaleziono produktów spełniających podane kryteria.