Najcześciej zadawane pytania
Przeczytaj zanim zadzwonisz albo napiszesz do nas. Zaoszczędzisz czasu sobie i nam :)
1. Co sprzedaje wasz sklep ?
Nasz sklep sprzedaje próbki/odlewki/miniaturki/dekanty perfum.
2. Czy można złożyć reklamację lub dokonać zwrotu ?
Tak. Klient ma 14 dni na zwrot nieużywanych perfum. Klient zwraca odlewki na swoją odpowiedzialność oraz koszt, ponieważ każdy mógłby sprawdzić zapachy bez ponoszenia żadnych kosztów.
3. W jakiej pojemności można zamówić perfumy?
W naszej ofercie mamy pojemność 5 i 10ml.
4. Czy elegancki atomizer jest dodatkowo płatny?
Nie. Atomizery są już w cenie odlanych zapachów.
5. Czy można wybrać kolor atomizera?
Tak. Przy składaniu zamówienia są do wyboru kolory : czarny, czerwony , srebrny , niebieski, fioletowy, złoty i różowy.
6. Czy atomizery są jednorazowe?
Nie. Jest możliwość odkręcenia szklanego pojemnika i ponownego napełnienia.
7. Skąd mogę mieć pewność, że odlewane perfumy są oryginalne?
Zachęcamy do sprawdzenia naszych opinii na TrustMate.io lub Facebook.
8. Czy każdy może wystawić opinie dla sklepu ?
Nie. Nasze opinie są wystawione tylko przez klientów zweryfikowanych, którzy rzeczywiście zrobili u nas zakupy.
9. Dlaczego treść opinii sklepu często się powtarza ?
Platforma TrustMate.io na której zbieramy opinie sama generuje gotowe sugestie, które często się powtarzają.
10. Jak rozpoznam jaki zapach jest w danym atomizerze?
Wpisując KOD/NUMER do wyszukiwarki na naszej stronie, w prawym górnym rogu (LUPKA).
11. Dlaczego atomizery są oznaczone KODEM ?
Zatrudniamy osoby niepełnosprawne, jest im tak dużo łatwiej pracować.
12. Czy te same perfumy mogą inaczej pachnieć na różnych osobach?
Testuj perfumy na własnej skórze. Zapach reaguje z pH Twojej skóry, przez co na każdym pachną inaczej. Tylko perfumy na ubraniach lub papierku będą pachnieć tak samo.
13. Reformulacja, co to takiego jest ?
To zmiana formuły perfum (receptury lub składu), która sprawia że bywamy zaskoczeni nową odsłoną naszych znanych, lubianych zapachów. Czasami zmiany są subtelne, a czasami wyczuwalne na tyle, że zaczynamy mieć wątpliwości, czy nasze perfumy są oryginalne.
14. Czy jest sprawdzony sposób na przedłużenie trwałości perfum ?
Tak. Jest sprawdzony sposób na przedłużenie trwałości każdego zapachu. Jeśli jesteś naszym klientem to możesz od nas uzyskać taką informację.
15. Czy perfumy mogą się zepsuć ?
Tak. Jeśli stwierdzisz iż trafiła Ci się taka sytuacja, prosimy nam to zgłosić/reklamować. Niestety nie jesteśmy w stanie wyłapać każdej takiej sytuacji, pracując przy tak dużej ilości różnych zapachów.
16. Czy perfumy mogą uszkodzić ubrania?
Tak. Na ubraniu perfumy mogą zostawić tłuste plamy. Perfumy nadają zapachu ciału, nie ubraniom!
17. Czy prowadzicie sprzedaż na Allegro ?
Nie, ponieważ są zbyt duże prowizje.
18. Czy można prosić o szybką wysyłkę ?
Tak. Proszę napisać to w ,,dodatkowe uwagi" podczas składania zamówienia.
19. Czy wasz sklep posiada punkt stacjonarny ?
Nie. Nasz sklep jest internetowy.
20. Czy mogę odebrać osobiście ?
Tak. Po ówczesnym opłaceniu zamówienia poprzez internet umawiamy się na termin i miejsce obioru.
21. Czy można u Was kupić cały duży flakon ?
Nie.
22. Co jeśli mam więcej pytań?
Napisz do nas na sklep@alepachniesz.pl POSTARAMY SIĘ POMÓC!
Nie znaleziono produktów spełniających podane kryteria.